Predmet Poziva
Ovim pozivom osigurat će se podrška malim i srednjim poduzećima (MSP-ovima) u njihovoj digitalnoj tranziciji. Pružanjem podrške usmjerenoj prema sektorima s visokim dodanom vrijednošću u regionalnom gospodarstvu Jadranske, Panonske i Sjeverne Hrvatske, doprinosi se i horizontalnoj S3 viziji te transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja.
Svrha Poziva
Cilj je ulagati u digitalna tehnološka rješenja, opremu, sustave i vještine MSP-ova, posebno onih koji su poduzetnici početnici. Svrha je modernizacija proizvodnih procesa, značajno unapređenje poslovnih modela i razvoj novih usluga.
Prihvatljivi prijavitelji
MSP-ovi uključujući novoosnovana poduzeća (osnovana najviše 36 mjeseci prije dana podnošenja projektnog prijedloga.), koji na dan objave Poziva ima registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj.
NAPOMENA: Grad Zagreb NIJE PRIHVATLJIV!
Prihvatljive aktivnosti
Uvođenje digitalnih rješenja u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća sa ciljem inovacije procesa i/ili organizacije poslovanja
- Izrada/razvoj/nabava digitalnih rješenja i tehnologija novih za poduzeće sa ciljem inovacije procesa i/ili organizacije poslovanja - Implementacija i integracija digitalnih rješenja i tehnologija u postojeće ili nove informatičko-komunikacije sustave sa ciljem inovacije procesa i/ili organizacije poslovanja
Savjetodavne usluge povezane sa uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća
Prihvatljivi troškovi
Aktivnost 1.: Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća , uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika
troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
troškovi nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući instalaciju)
troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
troškovi edukacije zaposlenika povezane s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do max 10% vrijednosti projekta
Aktivnost 2.: Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća
usluga izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja (do 2.000 eura).
Neizravni troškovi po fiksnoj stopi 5 % prihvatljivih izravnih troškova projekta - troškovi najma uredskog prostora, režijski troškovi, troškovi održavanja prostora za potrebe provedbe Projekta
Intenzitet potpore
Intenziteti potpore za postojeća poduzeća:
Intenzitet potpore | Veličina poduzeća |
Do 50 % prihvatljivih troškova | Srednja poduzeća |
Do 65 % prihvatljivih troškova | Mala poduzeća |
Do 80 % prihvatljivih troškova | Mikro poduzeća |
Intenzitet potpore za novoosnovana poduzeća (do 36mj. starosti prije dana podnošenja projektnog prijedloga)
Intenzitet potpore | Veličina novoosnovanog poduzeća |
Do 55 % prihvatljivih troškova | Srednja poduzeća |
Do 70 % prihvatljivih troškova | Mala poduzeća |
Do 85 % prihvatljivih troškova | Mikro poduzeća |
Ukupno raspoloživa sredstva 30.000.000,00 eura
Najniži iznos: 30.000,00 eura
Najviši iznos: 120.000,00 eura
Ukupna raspoloživa bespovratna sredstva ovog Poziva raspodijeljena su u tri omotnice sukladno podjeli RH na NUTS 2 regije:
Jadranska Hrvatska – 8.000.000,00 eura
Panonska Hrvatska – 16.000.000,00 eura
Sjeverna Hrvatska – 6.000.000,00 eura
Trajanje projekta: Predviđeno trajanje provedbe projekta nije duže od 12 mjeseci od dana početka provedbe projekta.