Predmet Poziva
Predmet Poziva je jačanje konkurentnosti MSP-ova olakšavanjem sudjelovanja na međunarodnim sajmovima s ciljem predstavljanja njihovih proizvoda/usluga međunarodnoj poslovnoj zajednici u inozemstvu i uvođenja proizvoda na novo, inozemno tržište te povećanja mogućnosti poslovne suradnje s inozemnim partnerima.
Svrha Poziva
Svrha Poziva je povećati sposobnost MSP-ova za sudjelovanje na globalnim tržištima te pridonijeti povećanju udjela MSP-ova u ukupnom izvozu roba i usluga poboljšanjem uvjeta za njihov rad u međunarodnom okruženju.
Vrsta Poziva
Bespovratna sredstva dodjeljivat će se putem otvorenog postupka dodjele bespovratnih sredstava u modalitetu trajnog otvorenog poziva, do iskorištenja raspoloživih sredstava.
Prijavitelj po predmetnom Pozivu može podnijeti više projektnih prijedloga, ali ne istovremeno.
Prijavitelj po projektnom prijedlogu može prijaviti sudjelovanje na 2 međunarodna sajma.
Prihvatljivi prijavitelji
Prihvatljivi prijavitelj po ovom Pozivu:
Pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik
Registriran za obavljanje djelatnosti najmanje godinu dana prije podnošenja projektnog prijedloga
Registriran za obavljanje prihvatljive djelatnosti u trenutku podnošenja projektnog prijedloga
Ima najmanje jednog zaposlenog na temelju sati rada u godini za koju prijavitelj ima zadnje dostupne službene podatke prije podnošenja projektnog prijedloga
Poslovni prihodi iznose više od 50 % od ukupne vrijednosti projekta, u godini za koju prijavitelj ima zadnje dostupne službene podatke prije podnošenja projektnog prijedloga
Ima pozitivan EBITDA (EBITDA = poslovni prihod – poslovni rashod + amortizacija) u godini za koju prijavitelj ima zadnje dostupne službene podatke prije podnošenja projektnog prijedloga
Nema iskazan gubitak prema DOH obrascima za godinu za koju prijavitelj ima zadnje dostupne službene podatke prije podnošenja projektnog prijedloga, ako vodi poslovne knjige i evidencije sukladno Zakonu o porezu na dohodak
Financijska alokacija
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva je 25.000.000,00 EUR.
Minimalni iznos potpore: 6.000,00 EUR
Maksimalni iznos potpore: 60.000,00 EUR
Intenziteti potpore
Veličina poduzetnika | Intenzitet potpore |
Mikro i malo poduzeće | Do 75% prihvatljivih troškova |
Srednje poduzeće | Do 60% prihvatljivih troškova |
Prihvatljiva tematska područja
Personalizirana briga o zdravlju
Pametna i čista energija
Pametan i zeleni promet
Sigurnost i dvojna namjena – svijest, prevencija, odgovor, sanacija
Održiva i kružna hrana
Prilagođeni i integrirani proizvodi od drva
Digitalni proizvodi i platforme
Prihvatljive aktivnosti i troškovi
Kako bi bile prihvatljive, sve aktivnosti moraju voditi prezentiranju poslovanja poduzetnika na inozemnim tržištima kroz sudjelovanje na međunarodnim sajmovima koji se održavaju u razdoblju provedbe projekta.
Prihvatljiva aktivnost je nastup na sajmu na kojem prijavitelj sudjeluje kao izlagač, a koji je vezan s Tematskim prioritetnim područjima definiranim Strategijom pametne specijalizacije S3 (TPP) koji je upisan u baze auma.de
1. Nastup na sajmu uključuje:
Sudjelovanje na međunarodnom sajmu (kotizacija prihvatljiva od 05.12.2024.)
Najam izložbenog prostora (najam neopremljenog izložbenog prostora ili najam izložbenog prostora sa tipskim štandom)
Postavljanje, uređenje, opremanje i priprema štanda s potrebnim priključcima
Najam opreme (ICT oprema, ugostiteljska oprema, projektor i sl.)
Upis u katalog izlagača
Izrada promotivnog materijala za nastup na sajmu
Angažiranje prevoditelja za vrijeme trajanja sajma
2. Neizravni troškovi nastali kao posljedica provedbe projekta kod prijavitelja izračunavaju se po fiksnoj stopi do visine od 7% iznosa ukupne vrijednosti prihvatljivih izravnih troškova projekta.
Neizravni troškovi nastali provedbom projekta uključuju:
Prijevoz zaposlenika i opreme/izložaka
Isplata dnevnica zaposlenika
Najam smještaja za zaposlenike
Aktivnosti promidžbe i vidljivosti projekta